مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 02:202020-08-01پزشكي

تدوین پروتکل های خاص برای محرم و صفر/ نکات بهداشتی رعایت می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برای ایام محرم و صفر پروتکل های خاصی تدوین شد و برگزاری مراسم در شهرها و جمع آوری نذرها با اجرای پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده شامگاه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در سالن مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص برگزاری مراسم مذهبی، جلساتی در سطح ملی برگزار و پروتکل های لازم در این زمینه نیز تدوین و ابلاغ شده است.

وی افزود: این جلسات با حضور دستگاه ها و وزرای مختلف از جمله وزارت بهداشت، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای سیاست گذاری ائمه جماعات، شورای تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نیروی انتظامی، صدا و سیما، وزارت ارشاد، دادستانی، بسیج، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین ورزش و جوانان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: برای همه مراسم بخش های مختلف از جمله قبل و حین ایام محرم و صفر پروتکل های خاصی تدوین شده است و حتی برگزاری مراسم در شهرها و جمع آوری نذورات نیز با یک سری ضوابط و ضمانت اجرایی پروتکل های بهداشتی برای هیئت های مذهبی صورت گرفت.

حجت الاسلام نبی زاده عنوان کرد: در استان خوزستان نیز با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به دنبال رسیدن به یک پروتکل و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پروتکل های خاص برای محرم و صفر/ نکات بهداشتی رعایت می شوند

تدوین پروتکل های خاص برای محرم و صفر/ نکات بهداشتی رعایت می شوند