مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-01ورزشي

«المپیک» به داد دو بازنشسته رسید/ محمدرضا داورزنی و کیکاوس سعیدی فعلا ماندگار شدند


بر اساس مکاتبه صورت گرفته با سازمان اداری استخدامی در مورد بازنشستگی دبیرکل کمیته المپیک و رییس فدراسیون والیبال و موافقت و مجوز صادر شده، - این دو نفر کماکان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مخالفت با تصمیم وزیر ورزش/ داورزنی می رود؟ به آنها پرداخت.

با همه اینها محمدرضا داورزنی کماکان بر سر کار بود تا اینکه بخشنامه اخیر وزارت ورزش و حذف شرایط سنی برای اعلام بازنشسته کردن افراد با حداکثر 35 سال سن، نام وی را دوباره به عنوان یکی از بازنشسته های ورزش مطرح کرد.

علاوه بر وی و به خاطر بخشنامه اخیر، نام افرادی دیگری با جایگاه مدیریتی بالا و تعیین کننده به عنوان بازنشسته ورزشی مطرح شد.

مانند کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک؛ سعیدی که سال ها ریاست فدراسیون گلف را بر عهده داشت به عنوان خزانه دار وارد ساختمان کمیته ملی المپیک شد اما حواشی ایجاد شده پیراموان دبیرکل پیشین این کمیته که در نهایت به استعفای او ختم شد (شاهرخ شهنازی) باعث شد سرپرستی این پست اجرایی و مهم به وی سپرده شود.

کیکاووس سعیدی از خردادماه سال گذشته همزمان خزانه دار و سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک بود تا بهمن ماه که حکم قطعی دبیرکلی را گرفت و اینگونه شد نهمین فرد متصدی این پست در تاریخ ورزش ایران؛ به فاصله چندماه اما مطرح شدن بازنشستگی وی اولین چالش جدی پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«المپیک» به داد دو بازنشسته رسید/ محمدرضا داورزنی و کیکاوس سعیدی فعلا ماندگار شدند

«المپیک» به داد دو بازنشسته رسید/ محمدرضا داورزنی و کیکاوس سعیدی فعلا ماندگار شدند