مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-01سياسي

اداره تصفیه امور ورشکستگی در هرمزگان آغاز به کار کرد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان از انتصاب محمد شنبه زاده به سمت رییس این اداره خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان از انتصاب محمد شنبه زاده به سمت رییس این اداره خبر داد.

علی صالحی روز گذشته(یازدهم مردادماه) در مراسم آغاز به کار اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: طی حکمی از سوی ریاست معزز قوه قضاییه، محمد شنبه زاده به سمت رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی استان هرمزگان منصوب شد.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: این اداره با رویکرد حمایتی و پیشگیری از ورشکستگی شرکت های تجاری راه اندازی شده است.

صالحی با اشاره به اهمیت ویژه این موضوع در استان هرمزگان به عنوان یک استان تجاری و قطب اقتصادی در کشور، اضافه کرد: با مطالعه دقیق و پیگیری های مستمر توسط اداره تصفیه امور ورشکستگی استان، مسائل موجود سر و سامان یابد و این موضوع منشاء خیر و برکت برای عموم مردم و زمینه ساز توسعه همه جانبه استان گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان این مراسم صمد دهقانی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب بندرعباس نیز با حفظ سمت به عنوان نماینده دادسرای انتظامی قضات در امور نظارت و ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره تصفیه امور ورشکستگی در هرمزگان آغاز به کار کرد

اداره تصفیه امور ورشکستگی در هرمزگان آغاز به کار کرد