مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-01بين الملل

ابتلای یک وزیر صهیونیست به کرونا / 3 وزیر دیگر قرنطینه شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با اوج گرفتن موج دوم شیوع ویروس کووید19 در فلسطین اشغالی و ثبت رکورد های چشمگیر ابتلای روزانه، - وزیر امور قدس اشغالی در کابینه رژیم صهیونیستی از ابتلای خود به ویروس کرونا و قرار گرفتن در وضعیت قرنطینه خانگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با اوج گرفتن موج دوم شیوع ویروس کووید19 در فلسطین اشغالی و ثبت رکورد های چشمگیر ابتلای روزانه، یک وزیر صهیونیست نیز به این بیماری مبتلا شد.

رافی پرتز وزیر امور قدس اشغالی در کابینه رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در صفحه توییتر خود اعلام کرد که آزمایش ابتلای وی به ویروس کرونا مثبت شده است.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، پرتز در این پیام توییتری نوشت: با پایان روز شبات (شنبه) متاسفانه مشخص شد که تست [ابتلا به کرونای]من در روز جمعه، مثبت شده است.

اکنون حالم خوب است و برای همه اسراییلی های بیمار، آرزوی بهبودی سریع دارم .

بر این اساس، وی از روز پنجشنبه و بعد از مبتلا شدن آوی کوهن مدیر کل وزارت امور قدس اشغالی به ویروس کرونا، در قرنطینه خانگی گرفته است.

رسانه های صهیونیست همچنین نوشتند که دُرُن یادید فرمانده پلیس قدس اشغالی نیز - که مسئولیت مقابله با تظاهرات علیه نخست وزیر این رژیم را برعهده دارد - به دلیل ملاقاتی که با پرتز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای یک وزیر صهیونیست به کرونا / 3 وزیر دیگر قرنطینه شدند

ابتلای یک وزیر صهیونیست به کرونا / 3 وزیر دیگر قرنطینه شدند