مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-02سياسي

عرضه 150 عنوان کتاب با تخفیف 20 درصدی همزمان با دهه ولایت


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: به منظور پاسداشت دهه امامت و ولایت تا عید سعید غدیر خم به صورت مجازی و حقیقی طرح فروش آثار با تخفیف ویژه در فروشگاه های این انتشارات برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین سعیدی افزود: بیش از 150 عنوان کتاب با موضوعات سیره نبوی و علوی با تخفیف ویژه عرضه می شود.

وی با بیان اینکه تخفیف در نظر گرفته شده برای این عناوین 20 درصد است، ادامه داد: علاقه مندان برای تهیه این آثار می توانند از فروشگاه های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و هچنین فروشگاه مجازی طریق اقدام کنند.

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در این طرح علاوه برآثار به نشر، کتاب های بنیاد پژوهش های اسلامی و موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی نیز عرضه می شود.

سعیدی در خصوص برخی از عناوین مهم این طرح به ویژه در بخش کودک و نوجوان گفت: مجموعه 4جلدی یاران پیامبر به قلم محمود پوروهاب، مجموعه 4 جلدی قصه های نهج البلاغه به قلم مجید ملامحمدی، جلدهایی از مجموعه جلدی پیامبر به قلم نقی سلیمانی، جلدهایی از مجموعه یک نفر تو را دوست دارد به قلم علی باباجانی، بهترین کریسمس من ازمرضیه جوکار از مهم ترین این آثار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 150 عنوان کتاب با تخفیف 20 درصدی همزمان با دهه ولایت

عرضه 150 عنوان کتاب با تخفیف 20 درصدی همزمان با دهه ولایت