مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-02سياسي

حفظ حقوق کشاورزان در اولویت قرار گیرد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ حقوق کشاورزان بایستی در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی صبح یکشنبه در دیدار با فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونین این سازمان با بیان اینکه بیشتر مطالبات مردم در این روزها به حوزه منابع طبیعی مربوط می شود اظهار کرد: حفظ حقوق کشاورزان باید در اولویت باشد و برای اشتغالزایی بیشتر و جلوگیری از مهاجرت روستاییان بایستی دستگاه های اجرایی استان با ارائه راهکارهای مناسب برای بهره مندی کشاورزان از منابع ملی همکاری کنند.

وی افزود: حل اختلاف کشاورزان با منابع طبیعی از مهمترین چالش های بخش کشاورزی و عمده ترین مطالبات بهره برداران این بخش است.

سیاهکلی بر لزوم اهمیت افزایش سهم بخش کشاورزی از اعتبارات استانی و ملی برای احیای اراضی کشاورزی، افزایش اشتغال در روستاها و اجرای طرح های زیربنایی کشاورزی تاکید کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی توسط سازمان جهاد کشاورزی برای احداث استخر ذخیره آب در برخی روستاهای استان انجام شده گفت: برخی از روستاهای استان برای احیای اراضی کشاورزی با کمبود آب مواجه هستند که با مطالعه و مکان یابی برای ایجاد استخر ذخیره آب در تأمین آب کشاورزی روستاها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حقوق کشاورزان در اولویت قرار گیرد

حفظ حقوق کشاورزان در اولویت قرار گیرد