مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-02فرهنگي

تمام فرصت هایی که این سوپراستار برای بازی از دست داد


شهاب حسینی در چهار سال گذشته بیشتر در آثار کارگردان های جوان و فیلم اولی بازی کرده که بعضی از آن ها مانند «برادرم خسرو» ساخته احسان بیگلری تجربیات نسبتا موفقی بوده و بعضی از آن ها مانند «نبات» و «هزارتو» آثار موفقی نبودند.

- البته اگر شهاب حسینی، از بازی در فیلم متری شیش ونیم انصراف نمی داد، پس از فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی با یک فیلم مهم روی پرده سینما دیده می شد و پس از درخشش در نمایش خانگی با سریال شهرزاد ، جایگاه خود در سینما را نیز حفظ می کرد و در سال های اخیر موفقیت ها و افتخارات بیشتری در کارنامه او دیده می شد.

شهاب حسینی از بازی در یک فیلم احتمالاً مهم دیگر نیز انصراف داده و همه را غافلگیر کرده است.

انصراف از بازی در متری شیش و نیم ابتدا قرار بود شهاب حسینی در نقش ناصر خاکزاد در فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی بازی کند، اما مدت زیادی نگذشت که خبر انصراف او از بازی در این فیلم منتشر شد.

سعید روستایی در اولین ساخته خود، ابد و یک روز استعداد و توانایی خود در کارگردانی و نویسندگی را نشان داده بود، بنابراین همه به دومین فیلم این کارگردان امیدوار بودند.

نقش ناصر خاکزاد نیز کاراکتر خاص و جذابی بود، بنابراین شهاب حسینی می توانست با بازی در این نقش، یک نقش متفاوت را به کارنامه خود اضافه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام فرصت هایی که این سوپراستار برای بازی از دست داد

تمام فرصت هایی که این سوپراستار برای بازی از دست داد