مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-02سياسي

معدن طلای اندریان به جای فرصت تبدیل به معضل شده است


اللهوردی دهقانی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابهام در نوع واگذاری، تعرض به منابع طبیعی و صدمات زیست محیطی و آسیب های جدی به مراتع و جنگل ها و نیز مشخص نبودن منابع مالی حاصل از استخراج را از جمله مشکلات و معضلات معدن طلای اندریان اعلام و اضافه کرد: - نماینده مردم ورزقان با انتقاد از وضعیت کنونی معدن طلای اندریان در شهرستان ورزقان گفت: متاسفانه این معدن غنی به جای فرصت برای توسعه منطقه به معضل تبدیل شده است.

اللهوردی دهقانی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابهام در نوع واگذاری، تعرض به منابع طبیعی و صدمات زیست محیطی و آسیب های جدی به مراتع و جنگل ها و نیز مشخص نبودن منابع مالی حاصل از استخراج را از جمله مشکلات و معضلات معدن طلای اندریان اعلام و اضافه کرد: بدون تردید آسیب های زیست محیطی این معدن بسیار فراتر و بیشتر از منافع مالی آن است.

دهقانی اظهار داشت: ابهامات و تاریکی های فراوانی در زمینه نوع و نحوه واگذاری این معدن به طرف های ایرانی و خارجی وجود دارد و اصلا مشخص نیست طرف روسی چه مقدار به لحاظ وزنی و دلاری از این معدن بهره برداری می کند.

دهقانی با ابراز تعجب از اینکه چرا تاکنون درآمد های معدن طلای اندریان اعلام نشده است، یادآوری کرد: در حالیکه طبق قوانین و مقررات موجود باید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن طلای اندریان به جای فرصت تبدیل به معضل شده است

معدن طلای اندریان به جای فرصت تبدیل به معضل شده است