مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-02اجتماعي

آزادسازی یک هزار و 300 مترمربع از محدوده قیدار نبی (ع)


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آزادسازی یک هزار و 300 متر مربع از محدوده قیدار نبی (ع) خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح جامع این مکان مقدس انجام شده است.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آزادسازی یک هزار و 300 متر مربع از محدوده قیدار نبی (ع) خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح جامع این مکان مقدس انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه 3.

7 هکتار محدوده طرح جامع بقعه قیدار نبی (ع) در نظر گرفته شده که بخشی از آن آزادسازی شده است، تصریح کرد: البته آزادسازی کل محدوده اعلامی اعتبار زیادی نیاز دارد، به همین خاطر این طرح را به صورت فاز به فاز اجرایی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حدود 10 فاز برای اجرای طرح جامع قیدار نبی (ع) در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: هم اکنون در حال اجرای فاز نخست از این طرح توسعه هستیم.

کرمی از آزادسازی یک هزار و 300 متر مربع از این محدوده طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: در این راستا یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همچنین طبق جلسه با میراث فرهنگی نیز برای اجرای طرح جامع قیدار نبی موافقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی یک هزار و 300 مترمربع از محدوده قیدار نبی (ع)

آزادسازی یک هزار و 300 مترمربع از محدوده قیدار نبی (ع)