مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-02سياسي

تابستان داغ دامن خود آمریکایی ها را گرفت/ قرارداد ایران و چین راه شکستن تحریم ها


همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند آمریکایی ها می خواستند با تابستان داغ برای ما مشکل درست کنند اما امروز تابستان خودشان داغ شده و تابستان داغ دامن خود آمریکایی ها را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی نشستی در این خبرگزاری به بیان مواضع کانون درباره مسائل و اتفاقات اخیر کشور و منطقه پرداخت.

  * گویا آقای خویینی ها و دوستانش از قانون اساسی بی اطلاع هستند وی در ابتدای این نشست گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی  نظرش این بود که مواضع خود در رابطه با برخی از موضوعات مهم که اخیراً رخ داده را از زبان سخنگوی کانون بیان کند.

جعفری ادامه داد: یکی از بحث های مهم که ما از اول انقلاب با آن مواجه بودیم و روزهای اخیر هم دوباره جرقه آن زده شده، نامه ای بود از سوی آقای موسوی خویینی ها منتشر شد.

در این رابطه لازم است چند نکته توضیح داده شود، اول اینکه این اتفاق همواره رخ داده است، حتی زمان حضرت امام(ره) برخی از شخصیت ها در نامه هایی سرگشاده مطالبی را بیان کردند و معروف ترین آن، نامه بلندبالایی است که مهدی بازرگان به امام درباره جنگ نوشت.

این استاد دانشگاه افزود: ما با اصل این ماجرا و موضوع به لحاظ مبنایی که کسی بخواهد حاکم اسلامی را در قالب نامه مخاطبه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان داغ دامن خود آمریکایی ها را گرفت/ قرارداد ایران و چین راه شکستن تحریم ها

تابستان داغ دامن خود آمریکایی ها را گرفت/ قرارداد ایران و چین راه شکستن تحریم ها