مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-02سياسي

از ظرفیت مفاخر کهگیلویه و بویراحمد استفاده نشده است


متاسفانه آنچنان که باید از ظرفیت مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه استفاده نشده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت گفت: متاسفانه آنچنان که باید از ظرفیت مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه استفاده نشده است.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با موضوع تکریم مفاخر بزرگداشت آیت الله میراحمد تقوی (ره) به تشریح بخشی از خصایص این علمای دینی پرداخت و اظهار کرد: راه اندازی حوزه علمیه و معرفی طلاب های زیاد از مهم ترین اقدامات ایشان بوده است.

وی بیان کرد: ایشان در آن زمان با وجود همه سختی ها تشخیص دادند که حوزه علمیه تاسیس شود و اینکار را انجام دادند اما متاسفانه هیچگونه اثری از مفاخر استان و شهرمان نیست.

حجت الاسلام وحدانی فر با توجه به فرارسیدن اولین سالگرد آیت الله میراحمد تقوی خواستار نامگذاری یکی از کتابخانه های سطح شهر به نام این علمای دینی شد و تصریح کرد: هم چنین نصب تمثال وی در ورودهای شهرستان نشان از خواهد داشت که این شهر، شهر علما بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه دهدشت هم چنین خواستار نامگذاری یک خیابان به اسم آیت الله تقوی شد و گفت: اداره ارشاد ضرب المثل ها، کلمات قصار و اخلاقی وی را در قالب یک کتاب تهیه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت مفاخر کهگیلویه و بویراحمد استفاده نشده است

از ظرفیت مفاخر کهگیلویه و بویراحمد استفاده نشده است