مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-02ورزشي

پرسپولیس فقط چهار روز تا بدبختی بزرگ


با اینکه گفته می شد با امضای قرارداد جدید پرسپولیس با آتیه داده پرداز پول احکام فیفا برای برانکو و کادرش تامین خواهد شد، اما حالا هیچ اثری از آن وعده ها نیست! پرسپولیس به محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی ، - رسول پناه که ماههاست برای تسویه حکم برانکو امروز و فردا می کند، حالا تنها چهار روز فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات سرمربی کروات و کادرش، مانع از ابلاغ حکم محرومیت پرسپولیس شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، با اینکه گفته می شد با امضای قرارداد جدید پرسپولیس با آتیه داده پرداز پول احکام فیفا برای برانکو و کادرش تامین خواهد شد، اما حالا هیچ اثری از آن وعده ها نیست! تیم حقوقی قرمزها هم جز وقت کشی و طرح مسایل واهی و بی اهمیت در این پرونده ها کاری نکرده است.

یک سال و دو ماه پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، قرمز‌های پایتخت هنوز مطالبات این مربی کروات را پرداخت نکرده‌اند.

آن‌ها که از دوره گرشاسبی در این امر ناموفق بودند، در زمان مدیرعاملی عرب و انصاری فرد هم نتوانستند با سرمربی موفق خود تصفیه حساب کنند و حالا این وظیفه بردوش مهدی رسول پناه قرار گرفته است.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که ششمین ماه مدیریتش را استارت زده، با وعده افزایش درآمد و کف درآمدی 110 میلیاردی، کارگزار قبلی سرخ‌ها را حفظ کرد و حالا در یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس فقط چهار روز تا بدبختی بزرگ

پرسپولیس فقط چهار روز تا بدبختی بزرگ