مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-02سياسي

رییسی: طرح مسکن ملی در سال آخر عمر دولت شعاری بیش نیست


بخش مسکن یکی از پیشران های اقتصادی است در دوران روحانی به حالت رکود درآمده و مسکن اجتماعی در حد گفتار باقی ماند و پرواضح است که طرح مسکن ملی در سال آخر عمر دولت شعاری بیش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین رییسی در نطق میان دستور خود در نشست امروز مجلس (یکشنبه 12 مرداد 99) گفت: کشور ما در شرایط حساسی واقع شده که این شرایط فرصت هرگونه خطا را از ما سلب و ما را محکوم به موفقیت کرده است.

  نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه آحاد مردم و مسئولان در همه بخش ها باید با درک شرایط و هم افزایی و نگاه مسئولانه و عقلانی به دور از هیجانات و جوزدگی در جهت برون رفت از شرایط موجود و خلق فرصت های ارزنده از چالش های پیش رو تلاش و جدیت داشته باشند.

  وی افزود: مطالبه جدی و به حق مردم در شرایط حاضر از قوای حاکم و به خصوص از برگزیدگان خود در خانه ملت، حل مشکلات و بهبود شرایط معیشتی آنان است.

باید بپذیریم مردم در سخت ترین شرایط با فشار گرانی و تورم غیرقابل تحمل به سر می برند و باید همه توان و امکان و نبوغ و استعداد را به مدد طلبیده تا شرایط موجود به نفع مردم تغییر یابد.

  رییسی خاطرنشان کرد: باید بسته اقتصادی تدوین شده توسط رییس مجلس در قالب برنامه های عملیاتی تنظیم، به صورت قانون تدوین و با نظارت جدی به مرحله اجرا گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: طرح مسکن ملی در سال آخر عمر دولت شعاری بیش نیست

رییسی: طرح مسکن ملی در سال آخر عمر دولت شعاری بیش نیست