مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-02ورزشي

پاقدم خوب بیرانوند برای آنتورپ با کسب سهمیه اروپا


آنتورپ با پیروزی مقابل کلوب بروژ موفق شد سهمیه حضور در فصل 21-2020 لیگ اروپا را به کسب کند تا علیرضا بیرانوند هم در نخستین مسابقه رسمی تیمش، شاهد برتری و قهرمانی در جام حذفی باشد - بامداد امروز تیم آنتورپ با پیروزی مقابل باشگاه سرشناس و قدرتمند کلوب بروژ سهمیه حضور در فصل آینده لیگ اروپا را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم رویال آنتورپ که به تازگی علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفته، از ساعت 23 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم کینگ بودووین بروکسل در مسابقه فینال جام حذفی فصل 20-2019 بلژیک به مصاف کلوب بروژ، قهرمان ژوپیر لیگ رفت.

آنتورپ که بخاطر تعطیلی مسابقات ژوپیر لیگ، اعتراض شدیدی به لغو احتمالی بازی فینال جام حذفی بلژیک به دلیل احتمال از دست رفتن سهمیه اروپایی داشت، با انگیزه فراوانی مقابل کلوب بروژ قرار گرفت و توانست دست به کار بزرگی برابر این تیم پُرمهره بزند.

در دقیقه 25 سیمن جوکلِرود نفوذ تند و تیزی به محوطه جریمه کلوب بروژ داشت که پاس در عرض او را لیور روایلوف با پرتاب پای خود تبدیل به گل کرد تا با همین تک گل رویال آنتورپ به پیروزی یک بر صفر دست یابد و قهرمان بلژیک کاپ شود.

علیرضا بیرانوند که حدود یک هفته است به تمرینات رویال آنتورپ اضافه شده، امشب اجازه بازی برای تیم جدیدش را به دلیل اینکه بازی فینال مربوط به فصل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاقدم خوب بیرانوند برای آنتورپ با کسب سهمیه اروپا

پاقدم خوب بیرانوند برای آنتورپ با کسب سهمیه اروپا