مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-02سياسي

ماجرای حمله با چاقو به خبرنگار درشهر چه بود؟/ ورود نهادقضایی به پرونده


روز گذشته (شنبه) خبرنگار برنامه تلویزیونی درشهر مورد حمله یکی از اهالی روستای خانلق قرار گرفت.

- روز گذشته بخشدار فشافویه از توابع شهرستان ری در خصوص حادثه حمله یکی از أهالی روستای خانلق این بخش در زمان تهیه گزارش خبر توسط برنامه "در شهر" گفت: ابعاد موضوع توسط مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

روابط عمومی استانداری تهران پس از انتشار یک فیلم در فضای مجازی ، شنبه اعلام کرد که عوامل برنامه تلویزیونی در شهر طی روزهای اخیر و در حال مصاحبه با مردم روستای خانلق بخش فشافویه از توابع شهرستان ری با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند.

کریم رئوف اظهار داشت: حدود ساعت 12 روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگیری مردم روستای خانلق با یکدیگر و خبرنگار برنامه در شهر بدلیل وجود دو نگاه در اهالی و اعضا شورا روستا که به چه دلیل تماس گرفته شده است با برنامه جهت حضور در روستا به بخشداری مخابره شد که پس از آن بنده و عوامل اجرایی در صحنه حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه دعوت از عوامل برنامه “در شهر” برای نشان دادن برخی کاستی های روستای خانلق بوده است، افزود: برخی از اهالی روستا به مسائلی مانند کمبود آب و انتقال زندان تهران بزرگ به این منطقه گله مند هستند که همین موارد باعث دعوت تیم رسانه ای شبکه پنج سیما به این روستا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حمله با چاقو به خبرنگار درشهر چه بود؟/ ورود نهادقضایی به پرونده

ماجرای حمله با چاقو به خبرنگار درشهر چه بود؟/ ورود نهادقضایی به پرونده