مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-02سياسي

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی 23 مرداد معرفی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رحیم قربانی مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام هیأت مدیره اتحادیه های قرآنی کشور گفت: - ، رحیم قربانی مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام هیأت مدیره اتحادیه های قرآنی کشور گفت: این انتخابات پس از کش و قوس فراوان جمعه 3 مرداد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و طی آن اعضای جدید هیأت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره و تأکید اعضا بر وحدت وی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات اولین جلسه هیأت مدیره چهارشنبه 8 مرداد در وزارت ارشاد و باحضور حداکثری اعضا برگزار شد و در آن همه حاضران بر اصل وحدت هیأت مدیره تأکید داشتند.

انتخاب مرتضی طلایی به عنوان رییس هیأت مدیره قربانی با اشاره به انتخاب رییس هیأت مدیره اتحادیه در این جلسه گفت: با انتخاب هیأت مدیره آقای مرتضی طلایی به عنوان رییس هیأت مدیره معرفی شد.

همچنین مقرر شد مدیر عامل و دیگر اعضای کمیسیون ها در جلسه دوم هیأت مدیره جدید که روز 23 مرداد به میزبانی سازمان دارالقرآن برگزار می شود، معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی 23 مرداد معرفی می شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی 23 مرداد معرفی می شود