مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-02سياسي

پیر شدن اپیدمی کرونا در شهرهای دارای آلودگی بیشتر/نفوذ ویروس در اغلب روستاها و شهرها


رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد مقابله با کرونا ضمن تشریح وضعیت بیماری در استان ها و شهرهای مختلف، گفت: حدودا از 2 ماه قبل مجددا موارد افزایشی بیماری را در اکثر یا تمام نقاط کشور داشتیم و ویروس در روستاها و شهرهای ما نفوذ کرده و به محض اینکه رعایت موارد بهداشتی کاهش یابد، - ویروس فعال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حقدوست با اشاره به اینکه ویروس کرونا یک شطرنج باز بسیار حرفه ای است، گفت: از این رو به محض آنکه ذره ای حواسمان از آن پرت شود می تواند به راحتی ما را به سمت کیش و مات شدن ببرد.

در این مدت فراز و نشیب های متعددی داشتیم و حدودا از 2 ماه قبل مجددا موارد افزایشی بیماری را در اکثر یا تمام نقاط کشور داشتیم و ویروس در روستاها و شهرهای ما نفوذ کرده و به محض اینکه رعایت موارد بهداشتی کاهش یابد، ویروس فعال خواهد شد.

پیر شدن اپیدمی کرونا در شهرهای دارای آلودگی بیشتر کرونا در کدام استان ها رو به کاهش است؟ وی افزود: می شود گفت در شهرهایی که در چند هفته اخیر آلودگی بیشتری داشتند، کم کم شاهد پیر شدن اپیدمی بیماری در آنجا هستیم و به یاری خدا رو به کاهش هستند.

شاید 4 هفته قبل از وضعیت خوزستان می ترسیدیم اما به حد قابل قبولی روبه کاهش است، همچنین استان های جنوبی مثل بوشهر و بندرعباس علی رغم اینکه تعداد مریض های آی سی یو و فوتی ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیر شدن اپیدمی کرونا در شهرهای دارای آلودگی بیشتر/نفوذ ویروس در اغلب روستاها و شهرها

پیر شدن اپیدمی کرونا در شهرهای دارای آلودگی بیشتر/نفوذ ویروس در اغلب روستاها و شهرها