مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-02سياسي

منادی: چرایی انتخاب بروجردی را باید از رییس دانشگاه آزاد پرسید


علیرضا منادی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی درباره علت انتصاب علاءالدین بروجردی به عنوان معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: - رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص علت انتصاب علاءالدین بروجردی در معاونت بین الملل دانشگاه آزاد گفت: چرایی این موضوع را باید از رییس این دانشگاه پرسید.

علیرضا منادی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی درباره علت انتصاب علاءالدین بروجردی به عنوان معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: افراد قبل از وی نیز استادیار نبودند، مانند مرحوم شیخ الاسلام، تا به حال دانشگاه آزاد معاون بین الملل استاد یار نداشته است و این مورد شاید در اوایل دانشگاه آزاد وجود داشت.

دانشگاه آزاد به دنبال این است که رشته های خود را در عرصه بین الملل توسعه دهد و در نتیجه مسئولان این دانشگاه به دنبال این هستند، فردی را انتخاب کنند که روابط بین المللی مناسب و خوبی داشته باشد و بتواند دانشجوی خارجی برای دانشگاه آزاد جذب کند.

وی ادامه داد: این نظر شخصی بنده است و علت چرایی انتصاب بروجردی به عنوان معاون امور بین الملل را باید ازطهرانچی، رییس دانشگاه آزاد پرسید؛ چراکه من درباره این ماجرا هیچ اطلاعی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منادی: چرایی انتخاب بروجردی را باید از رییس دانشگاه آزاد پرسید

منادی: چرایی انتخاب بروجردی را باید از رییس دانشگاه آزاد پرسید