مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-02اقتصادي

ضبط 92 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به اجرای موفق طرح کنترل نظارت بهداشتی و شرعی ذبح دام در عید قربان، از ضبط 92 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمودرضا رسولی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای موفق طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی دام های قربانی اظهار کرد: در روز عید قربان به منظور اجرای پروتکل های بهداشتی و لزوم کشتار در کشتارگاه های صنعتی، جایگاه های موقت عرضه و ذبح دام تا حد ممکن در سطح استان دایر نشد.

وی با بیان اینکه مردم برای ذبح دام قربانی به میادین مجاز دام و کشتارگاه های صنعتی استان هدایت شدند خاطرنشان کرد: با آموزش، تجهیز و ساماندهی 10 اکیپ ثابت و 14 اکیپ سیار و با ترکیب 9 دامپزشک، 29 بازرس بهداشتی گوشت، 11 ناظر شرعی، نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی قربانی ها انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به انجام بازرسی در سطح استان ادامه داد: 2 هزار و 206 رأس دام زنده قبل از کشتار معاینه شدند و 923 لاشه نیز مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طبق بازرسی انجام شده 92 کیلوگرم گوشت، 71 عدد کبد، 217 عدد ریه و 15 عدد کلیه به علت آلودگی توسط بازرسان دامپزشکی ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط 92 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در همدان

ضبط 92 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در همدان