مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-02اقتصادي

سه طبقه از مخازن آرشیو ملی ریل گذاری می شود


سه طبقه از مخازن ساختمان آرشیو ملی ریل گذاری می شود.

استاندارد بین المللی مخازن قفسه های اسناد در دنیا به صورت ریلی است که این استاندارد افزایش 40 درصدی ظرفیت سندگذاری را در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد ایرانشاهی مدیر کل خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از قفسه بندی ریلی سه طبقه از مخازن ساختمان آرشیو ملی خبر داد و گفت: ریل گذاری 10 درصد از قفسه های مخازن انجام شده است و به زودی تکمیل و نهایی خواهد شد.

حامد ایرانشاهی درباره جزییات ریل گذاری قفسه های مخازن آرشیو ملی ایران گفت: استاندارد بین المللی مخازن قفسه های اسناد در دنیا به صورت ریلی است که این استاندارد افزایش 40 درصدی ظرفیت سندگذاری را در پی دارد.

مدیر کل خدمات آرشیوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ادامه داد: قفسه بندی ریلی موجب شده تا دو طبقه ریل گذاری قفسه های مخازن با سه طبقه مخازن معمولی برابری کند که این کار افزایش فضای آرشیوی مخازن سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را موجب می شود.

مثلاً اگر یک میلیون برگ سند در قفسه های معمولی چیدمان می شود، در قفسه های ریلی می توان بیش از یک میلیون و نیم برگ سند چیدمان کرد.

ایرانشاهی ادامه داد: قفسه بندی ریلی علاوه بر بالا بردن ظرفیت، دسترسی به اسناد را آسان تر می کند که با جا به جایی آسان قفسه ها می توان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه طبقه از مخازن آرشیو ملی ریل گذاری می شود

سه طبقه از مخازن آرشیو ملی ریل گذاری می شود