مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-02اجتماعي

ساماندهی اوراقچی ها و برخی صنوف آلاینده در مناطق جنوبی تهران


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری در مناطق 15، 17 و 19 برخی صنف های آلاینده مانند اوراقچی ها و ضایعات فروشی ها را ساماندهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، درباره این موضوع گفت: اغلب مواردی که درباره واحدهای آلاینده از سوی محیط زیست اعلام می شود مربوط به اصناف بوده و در مقیاس صنعت نیستند که برخی از این اصناف و مشاغل فعالیتشان همراه با آلایندگی محیط زیستی و مزاحمت برای واحدهای همجوار بوده است.

از همین رو از سه دهه قبل بحث انتقال و ساماندهی این واحدها مطرح و به موجب آن مقرر شد تا واحدهای مزاحم که در داخل محدوده های مسکونی و سکونتگاهی شهر تهران هستند در یک برنامه زمان بندی شده به شهرک های صنعتی مصوب اطراف تهران منتقل شوند.

انصاری درباره تاریخچه طرح انتقال صنایع آلاینده تهران گفت: در سال 1369 طی تصویب نامه دولت وقت درباره انتقال صنایع آلوده کننده و مزاحم درون شهری تهران به سازمان های ذیربط مأموریت داده شد تا براساس طرح های تفصیلی و اجرایی، نسبت به انتقال واحدها و صنایع آلاینده و مزاحم داخل محدوده شهر تهران به خارج از محدوده های قانونی، اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اوراقچی ها و برخی صنوف آلاینده در مناطق جنوبی تهران

ساماندهی اوراقچی ها و برخی صنوف آلاینده در مناطق جنوبی تهران