مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-02سياسي

عارضه های کشنده نگاه طبقاتی


دریغا که برخی به شتاب از آرمان های انقلاب دور می شوند و دریغا که دگر باره میان آحاد جامعه، طبقات گوناگون شکل می گیرد و فاصله ها روز افزون می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان رییس بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی نوشت: نظامِ کاستی، قرن هاست برافتاده و دیگر طبقات را نمی توان کادربندی شده از نسلی به نسل دیگر سپرد.

حالا در جهان روستازادگان دانشمند به وزیری پادشاه نمی روند تا پسران ناقص عقل وزیر برای گدایی به روستا بروند.

بلکه نظام های شاهی را هم برانداخته اند و طرحی نو درانداختند تا افراد بتوانند به وسع دانش و توان شان، در نظامات جدید صاحب جایگاه شوند.

در کشور خود ما، ایران عزیز هم با انقلاب اسلامی، ساحتی نو و بستری تازه براساس عدالت برای پیشرفت شکل گرفت تا همگان را فرصت، برابر باشد.

با انقلاب، قلم قرمز کشیدیم بر طرح ها و قوانینی که راه را برای گروهی از اشراف زادگان به شاهراه می رساند و برای دیگر مردم، به کوچه بن بست! از جمله فلسفه های ایجادی انقلاب همین بن بست شکنی و راه بندی بر شاهراه بود تا همه چیز بر تراز عدالت شکل بگیرد اما.

اما.

دلم نمی آید و قلم هم در شرم می نشیند اما باید گفت که طبقاتی جدید و با عناوین دیگر شکل گرفته است و باز کوچه بن بست، سهم افراد مستعد است که دستی در دست اهالی رانت ندارند! دریغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه های کشنده نگاه طبقاتی

عارضه های کشنده نگاه طبقاتی