مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-02فرهنگي

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برپا می شود


با همکاری بنیاد سینمایی فارابی سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سومین هفته فیلم ایران در ژاپن با نمایش 7 فیلم از سینمای ایران با زیرنویس ژاپنی برپا می شود.

این هفته فیلم از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، شهرداری میناتوی توکیو، یونی فیلم ژاپن، فدراسیون تولیدکنندگان سینمای ژاپن، اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روزهای دوشنبه 20 برابر با 10 آگوست تا چهارشنبه 22 مرداد برابر با 12 آگوست در شهر توکیو برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره 7 فیلم سینمایی ایرانی با زیرنویس ژاپنی روی پرده می رود.

فیلم های مادری ، آذر ، طعم شیرین خیال ، حوض نقاشی و خیلی دور خیلی نزدیک در این برنامه بر اساس جدول اکران به نمایش در خواهد آمد.

همچنین با توجه به اجرای برنامه در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیز 2 فیلم ویلایی ها و مستند 18 درصد درباره جانباز شیمیایی ایرانی در این دوره به نمایش در می آید.

رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن در طول 2 سال گذشته 10 فیلم بلند ایرانی را ترجمه و زیرنویس کرده است که علاوه بر نمایش در سه دوره از هفته فیلم ایران در ژاپن، در اختیار موسسات فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برپا می شود

سومین هفته فیلم ایران در ژاپن برپا می شود