مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-02سياسي

قدردانی استاندار بوشهر از سپاه/ انتظار افتتاح زودهنگام سد دالکی را نداشتیم


استاندار بوشهر با قدردانی از قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در اجرای پروژه سد دالکی گفت: آغاز عملیات اجرایی سد دالکی در زمان شروع تحریم ها بود و انتظار تسریع در اجرای پروژه را نداشتیم اما امروز شاهد این هستم که تونل های انحرافی سد به بهره برداری رسیده است.

- با حضور و دستور استاندار بوشهر انجام شد؛ افتتاح پروژه تونل های انحرافی سد دالکی و آغاز عملیات اجرایی خاکریز فراز بند در آیینی با حضور و دستور استاندار بوشهر پروژه تونل های انحرافی سد دالکی افتتاح و عملیات اجرایی خاکریز فراز بند آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه تونل انحرافی سد دالکی با اشاره به اینکه روند توسعه کشور در شرایط تحریم متوقف نشده است، اظهار داشت: امروز شاهد جنگ اراده ها در پروژه های مهم و حیاتی کشور هستیم، باوجود تحریم های و فشارهای مالی اما چرخ توسعه کشور متوقف نشده و یکی از نمونه های بارز این امر، اجرای پروژه سد دالکی است.

وی با قدردانی از مسؤولان قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای پروژه سد دالکی گفت: آغاز عملیات اجرایی سد دالکی در زمان شروع تحریم ها بود و انتظار تسریع در اجرای پروژه را نداشتیم اما امروز شاهد این هستم کار بزرگی در سد دالکی اتفاق افتاده است که تونل های انحرافی سد به بهره برداری رسیده که این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار بوشهر از سپاه/ انتظار افتتاح زودهنگام سد دالکی را نداشتیم

قدردانی استاندار بوشهر از سپاه/ انتظار افتتاح زودهنگام سد دالکی را نداشتیم