مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-02اجتماعي

آغاز اجرای طرح شتاب بخشی بیسوادی در خراسان شمالی


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح شتاب بخشی بیسوادی در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح شتاب بخشی بیسوادی در استان خبر داد.

مهدی مودی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری طی رایزنی با سازمان نهضت سوادآموزی سامانه نام نویسی بیسوادان فقط برای خراسان شمالی بازگشایی شده تا افراد بتوانند نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه براساس تفاهم نامه نهضت سوادآموزی و استانداری خراسان شمالی، طرح شتاب بخشی بیسوادی در استان به منظور باسواد کردن 10 هزار و 669 بیسواد مطلق اجرا می ‎شود، افزود: بنابراین سه هزار و 200 نفر بی سواد در قالب طرح عادی جذب می شوند و 70 درصد، معادل هفت هزار و 469 نفر هم در قالب طرح شتاب بخشی، تحت پوشش قرار می گیرند.

مودی ادامه داد: برای باسوادی سه هزار و 200 بیسواد در مناطق شهری به افراد مبلغی با سرانه هر نفر 840 هزار تومان و برای باسوادی هفت هزار و 469 نفر در روستاهای دوردست و محروم به افراد مبالغی با سرانه یک میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای آموزش افراد کمبود نیرو نداریم، یاداورشد: بسیج سازندگی و برخی از شرکت ها به منظور برون سپاری آموزش پای کار آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح شتاب بخشی بیسوادی در خراسان شمالی

آغاز اجرای طرح شتاب بخشی بیسوادی در خراسان شمالی