مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-02اقتصادي

کاراباما؛ ارائه دهنده خدمات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی


در صورتی که هر یک از لوازم خانگی ال جی، سامسونگ، بوش و .

شما دچار مشکل شده است، باتوجه به ویژگی های منحصربه فرد کاراباما می توانید از خدمات باکیفیت این شرکت بهترین استفاده را نمایید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی و سایر شهرها نمی باشد اما سال هاست که با بالاترین کیفیت ممکن، در حال ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی به مشتریان این برند معتبر و قدیمی است مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما همان طور که پیش تر اشاره شد، کاراباما در زمینه تعمیر لوازم خانگی سنگین از جمله، تعمیرات کولر گازی، تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی اجاق گاز، پکیج دیواری و … فعالیت تخصصی دارد.

کاراباما با حساسیت ویژه ای که در زمینه استخدام تعمیرکاران و تکنسین های خود به خرج می دهد، به مشتریان خود بابت تعمیراتی که انجام می دهند، با اطمینان کامل، 180 روز گارانتی می دهد و این موضوع خود نشان دهنده اطمینان بالای کاراباما از کیفیت خدمات تعمیرات تکنسین های خود است.

جالب است بدانید که میانگین تجربه و سابقه کاری تکنسین های زبده کارباما 13 سال است و اکثر آنها سابقه کار در شرکت ها و نمایندگی های برندهای معتبری همچون گلدیران و سام سرویس را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراباما؛ ارائه دهنده خدمات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی

کاراباما؛ ارائه دهنده خدمات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی