مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-02سياسي

افت شدید تعداد بیماران کرونایی در گلستان قابل اعتماد نیست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: افت شدید تعداد بیماران کرونایی قابل اعتماد نیست و ممکن است در روزهای آتی این روند صعودی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سراج الدین عارف نیا ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: اوج کووید 19 را همزمان با برگزاری مراسم عروسی و عزا در گلستان شاهد بودیم و هم اکنون هم گاهی گزارشاتی از برگزاری عروسی به ما می رسد.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان های استان، افزود: آمار بستری در کلاله کاهشی بوده و در مینودشت هم از 60 بیمار به 30 نفر رسیده است.

عارف نیا توضیح داد که در شرایط عادی هم روزهای تعطیل تعداد بستری به علت اصرار به ترخیص و رضایت شخصی و عدم بستری کاهش می یابد لذا در این ایام هم کاهشآمار محتمل بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تأکید کرد: افت شدید تعداد بیماران کرونایی قابل اعتماد نیست و ممکن است در روزهای آتی این روند صعودی شود.

وی بیان کرد: در بیمارستان مطهری گنبدکاووس تعداد بیماران از 40 به 20 رسیده و در بیمارستان شهدا 50 درصد و در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) هم 30 درصد کاهش تعداد بستری ها را شاهد هستیم.

عارف نیا گفت که تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های گنبدکاووس به 160 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید تعداد بیماران کرونایی در گلستان قابل اعتماد نیست

افت شدید تعداد بیماران کرونایی در گلستان قابل اعتماد نیست