مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-02اجتماعي

تحویل 19 هزار واحد مسکونی به فرهنگیان تا پایان امسال


از 315 هزار نفری که در سامانه مسکن ثبت نام کردند، 75 هزار نفر تأیید صلاحیت شدند؛ همچنین 19 هزار واحد تعیین تکلیف شده داریم که امیدواریم بتوانیم تا اسفند سال جاری تحویل فرهنگیان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در چهارمین نشست از سلسله نشست های گفت وگوی هفته که با هدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش و پرورش و زمین های مناسب برای ساخت مدرسه در شهرها شناسایی و در اختیار خیرین مدرسه ساز قرار گیرد.

استان تهران جزو 10 استان محروم کشور ازنظر سرانه آموزشی وی گفت: مطابق سند تحول بنیادین، متوسط فضای آموزشی برای هر دانش آموز در حدود 8،3 مترمربع است اما در حال حاضر این فضا در حدود 5،3 مترمربع است.

10 استان پایین تر از میانگین سرانه آموزشی هستند که استان تهران هم جزو این 10 استان است و برای مثال در منطقه 22 به شدت نیاز به ساخت فضای آموزشی داریم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ، هنرستان هایی را برای تربیت نیروی انسانی آموزش دیده و ماهر در حوزه فعالیت های گسترده بخش راه و شهرسازی و ساختمان فعال کند.

از معایب کنکور عدم سنجش مهارت دانش آموزان است  حاجی میرزایی یکی از مشکلات نظام آموزشی را عدم ارزشیابی مهارت کسب شده توسط دانش آموزان در کنکور دانست و افزود: دغدغه بسیاری از خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 19 هزار واحد مسکونی به فرهنگیان تا پایان امسال

تحویل 19 هزار واحد مسکونی به فرهنگیان تا پایان امسال