مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-02سياسي

تبدیل قصردشت به جاذبه گردشگری با درایت ممکن است


عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید براینکه علت اصلی وضعیت کنونی باغ ها و بافت ارزشمند قصردشت، نبود نظارت کافی و مستمر است، خاطرنشان کرد که امکان تبدیل بافت قصردشت به جاذبه گردشگری، - با مدیریت مناسب و درایت امکان پذیر خواهد بود.

محمدتقی تذروی یکشنبه 12 مرداد در حاشیه بازدید از محله قصردشت و گفت و گو با ساکنان و باغ داران این محله، به خبرنگاران گفت: باغ های قصردشت به واقع ریه های شیراز محسوب می شود لذا باید با همراهی مردم و باغداران برای حفاظت از این باغ ها تلاش کرد.

او ضمن اشاره به آمادگی شورای شیراز برای همراهی با یاوران شورای محلی و همکاری با باغداران در راستای حفظ باغ ها و بافت محله قصردشت، قول داد که مشکلات مطرح شده از سوی مردم در این بازدید را در صحن شورا پیگیری کند.

تذروی گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های مطرح شده از سوی مردم قصردشت، ممانعت شهرداری از احداث اتاق نگهبانی و سرویس بهداشتی در باغ ها اعلام و خاطرنشان کرد: گلایه باغداران این ست که این ممانعت شهرداری در حالی ست که برخی شبانه باغ ها را تخریب کرده و در آنها ساخت و ساز انجام می دهند.

این عضو شورای شیراز گفت: از نظر مردم این منطقه، رهاسازی پیاده راه سلامت و ایمن سازی نشدن آن، تملک اراضی و درختان و باغ هایی که در سال های اخیر دچار حریق شده است، دلیل تبدیل بخشی ازمحدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل قصردشت به جاذبه گردشگری با درایت ممکن است

تبدیل قصردشت به جاذبه گردشگری با درایت ممکن است