مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-02سياسي

نذورات ماه محرم در قالب کمک مؤمنانه به نیازمندان اهدا شود


برگزارکنندگان مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نذورات مردم را در قالب کمک مؤمنانه به سمت کمک به مردم ضعیف و اقشار نیازمند هدایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و میلاد امام هادی(ع) اظهار کرد: امید داریم که بهره کافی را از این سفره ببریم و با کمک ائمه مسیر زندگی خود در دنیا و سعادت در آخرت را رقم بزنیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر که در آن خطاب به مالک گفته شده مردم 2 دسته اند یا در دین یا در خلقت همانند تو هستند که باید این ها مورد توجه قرار بگیرند، افزود: امروز اگر مدعیان حقوق بشر به آموزه های دینی توجه داشته باشند خیلی از مشکلات بشریت در این جهان حل خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش داشتن روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، ادامه داد: این روز با حضور وزرای خارجه کشورهای اسلامی در قاهره به این عنوان نام گذاری شد، اگر صحبت از حقوق بشر هست دین مبین اسلام نمونه کامل توجه به حقوق بشر است چرا که در دین اسلام همه انسان ها از کرامت و حرمت برخوردار هستند و خداوند در قرآن از کرامت انسان صحبت می کند، همچنین در بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذورات ماه محرم در قالب کمک مؤمنانه به نیازمندان اهدا شود

نذورات ماه محرم در قالب کمک مؤمنانه به نیازمندان اهدا شود