مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-02سياسي

اولین همایش ملی اربعین حسینی برگزار می شود


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از صدور مجوز و آغاز فراخوان اولین همایش ملی اربعین حسینی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام عبدالله حسنی اعلام کرد: صدور مجوز و آغاز فراخوان اولین همایش ملی اربعین حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی صادر و این همایش برای اولین بار در ISC ثبت شد.

حسنی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حماسه اربعین حسینی از برگزاری همایش ملی اربعین با عنوان اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی برای اولین بار در کشور توسط دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این همایش با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در پنج محور حوزه دین و فرهنگ، حوزه ادبیات، حوزه سیاست و نظام بین الملل، حوزه اجتماعی و هنری برگزار می شود.

وی کمیته علمی این همایش را رکن و اساس آن دانست و خاطرنشان کرد: 48 نفر از اساتید برجسته و نخبگان کشوری عضو این کمیته بوده که بالغ بر 20 نفر از آنها استاد تمام هستند.

حسنی با اعلام اینکه این همایش اولین همایش ملی ثبت شده در ISC است و ارزش و اهمیت فراوانی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد، تصریح کرد: از تمامی اساتید، نخبگان، حوزویان، پژوهشگران و دانشگاهیان جهت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی اربعین حسینی برگزار می شود

اولین همایش ملی اربعین حسینی برگزار می شود