مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-02اقتصادي

تهرانی ها هر 24 روز به اندازه وزن برج میلاد زباله تولید می کنند


معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای طرح کاپ و به دنبال آن طرح واگذاری مخازن جدید و مدیریت ذخیره سازی موقت پسماند به مبادی تولید و حذف تدریجی مخازن 1100 لیتری از سطح شهر تهران خبر داد.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای طرح کاپ و به دنبال آن طرح واگذاری مخازن جدید و مدیریت ذخیره سازی موقت پسماند به مبادی تولید و حذف تدریجی مخازن 1100 لیتری از سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس رجایی با اشاره به دلایل اجرای طرح واگذاری مخازن جدید و حذف تدریجی مخازن 1100 لیتری از سطح شهر گفت: روزانه در کشور حدود 58 هزار تن پسماند تولید می شود؛ این بدان معنی است که ایرانی ها هر سه روز یک بار به انداره وزن برج میلاد پسماند تولید می کنند.

در تهران هم به طور متوسط روزانه حدود شش 1500 تن پسماند تولید می شود و این یعنی تهرانی ها در 24 روز به اندازه وزن این سازه عظیم الجثه پسماند تولید می کنند.

وی با بیان اینکه در برآوردی دیگر می توان گفت تهرانی ها روزانه به اندازه وزن 38 هواپیمای بویینگ 747 (بدون بار و مسافر) پسماند تولید می کنند، ادامه داد: واقعیت این است که مجتمع پردازش و دفع آرادکوه برای مدت نیم قرن محل دفن پسماندهای شهر تهران و حتی برخی از شهرها و روستاهای اطراف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها هر 24 روز به اندازه وزن برج میلاد زباله تولید می کنند

تهرانی ها هر 24 روز به اندازه وزن برج میلاد زباله تولید می کنند