مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-02سياسي

آغاز ساخت سردرب اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز در مراسم کلنگ زنی سردرب اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بزرگترین مرکز در سطح کشور است که کار ساخت آن به مدت 12 سال به طول انجامید.

وی با بیان اینکه مازندران در ساخت این مجموعه فرهنگی به نسبت استان های دیگر از پیشرفت خوبی برخوردار بود، ادامه داد: در فرآیند ساخت این مرکز بزرگ دچار مشکلات مالی شدیم و انتظار داریم مسؤولان در امر ساخت و تکمیل آن کمک کنند تا شرمنده شهدا و خانواده های جانبازان نباشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه به مدت هفت سال در این مجموعه هستم و پیش شهدا خجالت می کشم که نتوانسم کاری انجام بدهم، افزود: گلایه هایی از شهرداری و مسؤولان استان داشتم و انتظار داریم مانند شهرهای رشت و گرگان پای کار بیایند تا مجموعه به سرانجام برسد.

ملکی عنوان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با بودجه های ملی و استانی ساخته نمی شود و مردم همچون سال های دفاع مقدس باید پای کار بیایند و در ساخت این مرکز مشارکت کنند.

وی افزود: با پیگیری های زیادی که برای جذب اعتبارات مردمی داشتیم سرانجام با پای کار آمدن یکی از خیران پیشکسوت حوزه ایثار و شهادت پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت سردرب اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

آغاز ساخت سردرب اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران