مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-02حوادث

دستگیری 4 آدم ربا در کمتر از 10 ساعت


افرادی که با انگیزه مالی اقدام به ربودن مرد 48 ساله ای در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ کرده بودند، در کمتر از 10 ساعت دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی که با انگیزه مالی اقدام به ربودن مرد 48 ساله ای در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ کرده بودند، در کمتر از 10 ساعت دستگیر شدند.

سردارعباسعلی محمدیان در تشریح جزییات این خبر، افزود: در ساعت 17 روز پنجشنبه 9 مرداد ماه، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه چهار باغ پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه چهارباغ پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که چهار فرد ناشناس پس از ضرب و شتم مردی 48 ساله ساکن منطقه چهارباغ و خواهرزاده اش در مقابل منزلشان، وی را با دو دستگاه خودرو پرشیا و زانتیا ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

سردار محمدیان گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی آدم ربایان ادامه داشت تا این که یکی از آدم ربایان با خانواده وی تماس گرفته و در خواست مبلغ چهار میلیارد ریال در قبال آزادی او کردند.

وی افزود: کارآگاهان با آموزش خانواده گروگان و تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی و افراد مرتبط با فرد ربوده شده در نهایت دریافتند که خودرو آدم رباه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 آدم ربا در کمتر از 10 ساعت

دستگیری 4 آدم ربا در کمتر از 10 ساعت