مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-02فرهنگي

کسب رتبه نخست اشتغال توسط اداره میراث فرهنگی قوچان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قوچان از کسب رتبه نخست اشتغال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان رضوی جواد رجبی اظهار کرد: با راه اندازی کارگاه های صنایع دستی در این شهرستان برای 179 نفر اشتغال مستقیم و 180 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قوچان با بیان این که بیش از 700 هنرمند صنایع دستی در این شهرستان فعال هستند، ادامه داد: این هنرمندان در کارگاه های هنرهای سنتی و صنایع دستی مانند چارق دوزی، نمدمالی، گلیم بافی، پوستین دوزی، تلفیق گلیم و فرش، میناکاری فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اشتغالزایی بخش اقامتگاه های بوم گردی گفت: موافقت اصولی 11 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان قوچان صادر شده که در هفته دولت افتتاح می شود.

رجبی افزود: در این بخش زمینه اشتغال بیش از 30 نفر به صورت مستقیم و حدود50 نفر به صورت غیر مستقیم در این حوزه نیز فراهم شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قوچان تصریح کرد: با توجه به تلاش های انجام شده این اداره رتبه اول ایجاد اشتغال در قوچان را کسب کرد و در جلسه کارگروه مهارت شهرستان توسط مدیر کل فنی و حرفه ای استان و فرماندار شهرستان از تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست اشتغال توسط اداره میراث فرهنگی قوچان

کسب رتبه نخست اشتغال توسط اداره میراث فرهنگی قوچان