مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-02ورزشي

احداث پیست اتومبیل رانی در باند فرودگاه قلعه مرغی/ ایجاد 4 دهکده ورزش در پایتخت


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث پیست اتومبیل رانی و موتورسواری بر روی باند فرودگاه قلعه مرغی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، امیر محسنی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری با بیان اینکه سالانه حدود 3 میلیون نفر از شهروندان با سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط هستند، گفت: در طول یک سال یک میلیون و 250 هزار نوجوان و جوان تهرانی در 80 رشته ورزشی ارائه شده توسط شهرداری تهران مسابقه برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه این سازمان متولی ورزش همگانی و شهروندی است، یادآور شد: ما آماده استعدادیابی برای 51 فدراسیون ورزشی هستیم اما مهم شناسایی استعدادها و بهره مندی از آنها توسط فدراسیون ها در سطح جهانی است.

وی با اشاره به یادگیری مهارت رانندگی تصریح کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بسیار بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده ها افزایش یابد.

محسنی با اشاره به اتمام طراحی 4 دهکده ورزش در پایتخت افزود: سایت سرخه حصار و 50 هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه 40 بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل رانی در آنجا برگزار می شد، برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پیست اتومبیل رانی در باند فرودگاه قلعه مرغی/ ایجاد 4 دهکده ورزش در پایتخت

احداث پیست اتومبیل رانی در باند فرودگاه قلعه مرغی/ ایجاد 4 دهکده ورزش در پایتخت