مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-02اقتصادي

رینگ دوچرخه سواری شیراز تکمیل می شود


شهردار شیراز و رییس کارگروه شهر ملی دوچرخه از اتمام فاز مطالعاتی و تکمیل رینگ دوچرخه سواری در محدوده های برخی مناطق شهرداری و تکمیل این رینگ در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز و رییس کارگروه شهر ملی دوچرخه از اتمام فاز مطالعاتی و تکمیل رینگ دوچرخه سواری در محدوده های برخی مناطق شهرداری و تکمیل این رینگ در آینده نزدیک خبر داد.

حیدر اسکندرپور یکشنبه 12 مرداد در دیدار با رییس هیئت دوچرخه سواری استان فارس با اشاره به اجرای مسیر دوچرخه سواری در مناطق یک، 6 و یازده شهر شیراز، بیان کرد: خوشبختانه امروز رقابت خوبی بین شهرداران مناطق یازده گانه شیراز در ایجاد زیر ساخت های مسیر دوچرخه سواری و پیاده راه ایجاد شده است.

او با بیان اینکه سطح فرهنگ مردم شیراز این بستر را ایجاد کرده تا نسبت به بسیاری از شهرها در برخی رشته های ورزشی پیشگام باشیم، بر لزوم ترویج دوچرخه سوای خانوادگی تاکید و اضافه کرد: نمی توان همگامی و نگرش مثبت جامعه روحانیت فارس و مراجع فرهنگی را در این ماجرا نادیده گرفت.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به طراحی 9 ماهه مسیر پیاده راه چمران جنوبی، خاطرنشان کرد: در این پیاده راه مسیرهای مجزایی برای فعالیت های ورزشی مختلف نظیر مسیر دوچرخه سواری نیز تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ دوچرخه سواری شیراز تکمیل می شود

رینگ دوچرخه سواری شیراز تکمیل می شود