مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-02سياسي

نبود شبکه فاضلاب شهری در شیرین سو


شهردار شیرین سو از جدولگذاری و تعویض تمامی جداول فرسوده هدایت رواناب ها و مشکل نبود شبکه فاضلاب شهری در این شهر خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو از جدولگذاری و تعویض تمامی جداول فرسوده هدایت رواناب ها و مشکل نبود شبکه فاضلاب شهری در این شهر خبر داد.

سیدمصطفی موسوی یکشنبه 12 مردادماه در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی جدولگذاری معابر و محلات شهر شیرین سو، اظهار کرد: تمامی جداول فرسوده معابر شهر شیرین سو تعویض می شوند.

وی ضمن تأکید بر رعایت عدالت در انجام پروژه ها و زمانبندی اقدامات مشابه مطرح کرد: تمام معابر سطح شهر از نظر پیاده روسازی، هدایت رواناب ها، زیرسازی و کیفیت روکش بررسی شده اند و به ترتیب اولویت بندی ساماندهی می شوند.

موسوی علت اولویت بندی ساماندهی معابر را تنگناهای اقتصادی و کمبود منابع انسانی شهرداری عنوان کرد و افزود: پس از بررسی مشکلات معابر شهری براساس تعداد خانوارهای ساکن در کوچه ها، نوع مشکل ایجاد شده، زمان آغاز و پایان طرح اولویت های اجرایی مشخص شدند.

شهردار شیرین سو هدف از اجرای این پروژه را بهبود عبور و مرور و هدایت مناسب آب های سطحی و فاضلاب شهری عنوان کرد و گفت: یکی از مطالبات مهم شهروندان بهبود عملکرد جداول خیابان ها و کوچه ها بود که با رعایت اولویت اجرایی در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شبکه فاضلاب شهری در شیرین سو

نبود شبکه فاضلاب شهری در شیرین سو