مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-02اقتصادي

رفع تصرف 1600 میلیارد ریال از اراضی ملی در پلاک اصطلک دماوند


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به همت یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و به دستور دادستان شهرستان دماوند، 31 فقره رفع تصرف در پلاک 81 اصلی دماوند محقق شد.

- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به همت یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و به دستور دادستان شهرستان دماوند، 31 فقره رفع تصرف در پلاک 81 اصلی دماوند محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه 1600 میلیارد ریال از اراضی به مساحت 16.

6 هکتار در منطقه دماوند آزاد سازی شد، اظهار داشت: با تلاش و همت همکاران اداره راه و شهرسازی شرق و یگان های حفاظت اراضی راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، با برنامه ریزی و پشتکار و حفظ تمام موارد قانونی و اخذ دستور از دادستانی شهرستان دماوند اقدام موثر تخریب 31 مورد دیوار کشی و فنس کشی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه رفع تصرفات زمین خواری یکی از مهم ترین چالش های وزارت راه و شهرسازی است، گفت: در این جرم زمین های دولتی و اراضی ملی توسط سودجویان حصار کشی و غصب می شود و بیشترین آمار مقابله با زمین خواری تهران در شرق استان تهران است.

محبت خواه گفت: زمین خواری به عنوان یک جرم در تمام کشور رخ می دهد اما حجم آن در استان تهران به دلیل ارزش افزوده بالای زمین، بیشتر از سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 1600 میلیارد ریال از اراضی ملی در پلاک اصطلک دماوند

رفع تصرف 1600 میلیارد ریال از اراضی ملی در پلاک اصطلک دماوند