مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-02ورزشي

ثبت 9 رکورد جهانی برای نونهال 9 ساله سیرجانی


رسول زیدآبادی نونهال 9 ساله سیرجانی در بخش زیدآباد با ثبت بیشترین رکورد موفق به ثبت 9 رکورد جهانی در رشته قوی ترین مردان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حمید قلی زاده اظهار داشت: این نونهال سیرجانی طی دو روز گذشته با ثبت 9 رکورد در رشته های ورزشی قوی ترین مردان؛ حمل گوی، غلطاندن لاستیک و بالازدن وزنه، اسکات، اسکات تعادلی، سورتمه ، دمبل تک دست، حمل الوار و حمل کنده رکورد تازه ای را به نام خود و ایران در جهان ثبت کند.

بنیان گذار و رییس سازمان جهانی ثبت رکوردهای ورزشی جهان(ایمارو) افزود: این رکوردزنی با حضور مسئولان شهرستان سیرجان  و جمعی از ورزشکاران، در سالن ورزشی حضرت امام رضا (ع) شهر زیدآباد سیرجان برگزار شد.

 قلی زاده عنوان کرد: با بررسی شورای عالی کمیته فنی در سطح رکوردهای جهانی اولین نونهال قهرمان در گروه پاورلیفتینگ است و این سازمان را 6 سال است که تاسیس کرده ام و تا کنون در 104 کشور نمایندگی راه اندازی کرده ایم.

 رسول زیدآبادی نونهال قهرمان گفت: سه سال است که باشگاه می روم و سال گذشته هم در مسابقات پاورلیفتینگ کشور مقام اول را کسب کردم و امروز هم توانستم در 9 آیتم قوی ترین مردان مقام قهرمانی را در ایران و جهان کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 9 رکورد جهانی برای نونهال 9 ساله سیرجانی

ثبت 9 رکورد جهانی برای نونهال 9 ساله سیرجانی