مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-02سياسي

انتقال آب خوزستان یک سیاست غیرعقلانی است


انتقال آب از استان خوزستان به استان های مجاور با یک سیاست غیرعقلانی در حال انجام است، به گونه ای که آب کشاورزی حوزه انتخابیه ام دیگر کفاف کشاورزی و آبیاری اراضی را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر؛ حبیب آقاجری امروز در تذکر به وزیر نیرو اظهار داشت: مردم حوزه انتخابیه ام در شهر و روستا با مسئله کمبود آب و حتی آب شرب با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، که شرایط را در این گرمای طاقت فرسا و شیوع بیماری کرونا غیرقابل تحمل ساخته است.

نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: چرا واقعا مسئولین کوچترین توجهی به این مشکلات مردم ندارند، کمبود آب کشاورزی نیز یک مسئله جدی در حوزه انتخابیه ام است که چاره اندیشی نشده است.

  آقاجری ادامه داد: کشاورزان منطقه از کشت برنج محروم شدند؛ در حال حاضر از کشت تابستانه هم با وجود کمبود آب، بی نصیب شده اند.

امرار معاش در این شرایط بسیار دشوارتر می شود نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود در تذکر به رییس جمهور عنوان کرد: گرانی افسارگسیخته موجود در کشور کمر مردم را شکسته است، کنترلی بر بازار وجود ندارد و قیمت ها روزانه به طور سرسام آوری در حال افزایش است؛ هیچ مسئولی نیز جوابگو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب خوزستان یک سیاست غیرعقلانی است

انتقال آب خوزستان یک سیاست غیرعقلانی است