مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 13:152020-08-02سياسي

لزوم پیوست امنیتی در ساخت و سازها و صنعت خودرو/ناجا در موضوع امنیت اخلاقی تنهاست


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقدمات تهیه پیوست امنیتی در صنعت خودرو به پیشنهاد ناجا در شورای امنیت کشور مطرح و مورد استقبال مسؤولان قرار گرفته و پلیس به دنبال ملزم کردن خودروسازان به رعایت پیوست امنیتی در تولید خودرو است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در دیدار آیت الله سیدیوسف طباطبایی اظهارداشت: امروز نیروی انتظامی مورد وثوق مقام معظم رهبری بوده و بارها ایشان از این نیرو تقدیر کردند و لقب مجاهد فی سبیل الله را به این نیرو دادند و این کلمه مقدس را در مورد سازمان ناجا به کار بردند.

وی، نیروی انتظامی را از مردم، برای آن ها و در خدمت جامعه دانست و گفت: امروز بزرگ ترین افتخار مجموعه فرماندهان و کارکنان ناجا، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.

رضایی، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری های مختلف میداندار است و در حوزه قاچاق کالا نیز با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی و کوتاه کردن دست دانه درشت ها در راستای تحقق شعار جهش تولید نقش آفرینی می کند.

ناجا در موضوع امنیت اخلاقی تنهاست جانشین فرمانده نیروی انتظامی اذعان کرد: در موضوع امنیت اخلاقی که دغدغه علما و مردم متدین است، این نیرو واقعاً تنهاست و مجبور شده خودش به تنهایی کارهای ایجابی را انجام دهد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیوست امنیتی در ساخت و سازها و صنعت خودرو/ناجا در موضوع امنیت اخلاقی تنهاست

لزوم پیوست امنیتی در ساخت و سازها و صنعت خودرو/ناجا در موضوع امنیت اخلاقی تنهاست