مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 14:302020-08-02سياسي

از سوءاستفاده رسانه ای در ماجرای روستای خانلق تا دستور بازداشت ضارب مسلح


حمله با سلاح سرد به خبرنگار در روستای خانلق شهرستان ری چند روزی است که خبر ساز شده است و رییس حوزه قضایی بخش فشافویه خبر از بازداشت فرد ضارب می دهد و بخشدار فشافویه معتقد بوده که از رسانه سوءاستفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، هفته گذشته تعدادی از عوامل یک برنامه تلویزیونی برای تهیه گزارش به روستای خانلق واقع در بخش حسن آباد فشافویه مراجعه کرده بودند که منجر به درگیری هایی بین خبرنگاران و تعدادی از ساکنان روستا شده بود و در این بین فردی که از ضایع شدنش حقش توسط رسانه عصبانی شده بود با سلاح سرد (چاقو) به خبرنگار این برنامه تلویزیونی حمله کرده است.

  بخشدار فشافویه: از رسانه سوءاستفاده شده است کریم رئوف بخشدار فشافویه در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار می کند: من احساس می کنم در این ماجرا سوءاستفاده از رسانه صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه، عوامل این برنامه تلویزیونی، گویا اطلاع دقیقی از اتفاقات و جریانات این روستا نداشته و به طور ناآگاهانه وارد روستا شده بودند، تأکید می کند: لازم است خبرنگاران قبل از ورود به محیط های کوچک اطلاعات دقیقی از آن محل کسب کنند؛ البته ما هیچ اطلاعی از حضور این تیم رسانه ای در روستای خانلق نداشتیم و بعد از حضورشان به ما اطلاع دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوءاستفاده رسانه ای در ماجرای روستای خانلق تا دستور بازداشت ضارب مسلح

از سوءاستفاده رسانه ای در ماجرای روستای خانلق تا دستور بازداشت ضارب مسلح