مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-02اقتصادي

بزرگترین واحد تولید مواد اولیه شیشه کشور در تربت جام افتتاح شد


امروز در سفر سرزده استاندار خراسان رضوی به این شهرستان و پس از بازدید این فرمانداری، کارخانه سیلیس واقع در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی   فرماندار تربت جام گفت: امروز در سفر سرزده استاندار خراسان رضوی به این شهرستان و پس از بازدید این فرمانداری، کارخانه سیلیس واقع در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد.

مرتضی حمیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کارخانه سیلیس بزرگترین کارخانه تولید مواد اولیه شیشه در کشور است که از لحاظ کیفیت تولید مواد اولیه در ایران نمونه مشابه ندارد.

وی افزود: عملیات ساخت این کارخانه از سال 1391 آغاز شده و در یک مقطعی به دلیل برخی مشکلات اداری متوقف شد و پس از دو سال پیگیری های مستمر از سوی فرمانداری تربت جام، استانداری، مسولان قضایی استان و شهرستان و سایر نهادهای مربوطه این پروژه قرار بود هفته گذشته افتتاح شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و امروز در سفر سرزده استاندار خراسان رضوی به صورت اتفاقی و بدون برنامه ریزی قبلی افتتاح شد.

حمیدی بیان کرد: تمامی ماشین آلات کارخانه مذکور با اعتبار 11.

5 میلیون یورو توسط سرمایه گذار از کشور آلمان خریداری و در این واحد اقتصادی نصب شده است، ماشین آلات کاملا به روز، مجهز و با تکنولوژی جدید ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین واحد تولید مواد اولیه شیشه کشور در تربت جام افتتاح شد

بزرگترین واحد تولید مواد اولیه شیشه کشور در تربت جام افتتاح شد