مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-02ورزشي

سری آ در آستانه لغو کامل قرار داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که با بحران شدید ناشی از شیوع ویروس کرونا روبه رو شد و این موضوع تعلیق کامل رقابت های ورزشی در این کشور و سایر محدودیت ها را در پی داشت اما با هر فراز و نشیبی که بود رقابت سری آ از چندی .

- وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا می گوید که رقابت های سری آ تا آستانه لغو کامل نیز پیش رفته بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که با بحران شدید ناشی از شیوع ویروس کرونا روبه رو شد و این موضوع تعلیق کامل رقابت های ورزشی در این کشور و سایر محدودیت ها را در پی داشت اما با هر فراز و نشیبی که بود رقابت سری آ از چندی پیش پیگیری شد و امشب پرونده آن به طور کلی بسته خواهد شد.

وزیر ورزش ایتالیا یعنی وینچنزو اسپادافورا اما حالا مصاحبه جالبی را مطرح کرده و می گوید که رقابت های سری آ تا آستانه لغو کامل نیز پیش رفته است.

او در این باره گفت: پرونده طولانی ترین فصل رقابت های سری آ امشب و در یکی از سخت ترین دوران ها برای کشورمان طی سال های اخیر، بسته خواهد شد.

هفته ها و ماه ها با مشکلات زیادی روبرو بودیم و تنها فکر ما این بود که چگونه با این بیماری کنار بیاییم، تخت خواب ها را افزایش دهیم و زندگی های بیشتری را نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سری آ در آستانه لغو کامل قرار داشت

سری آ در آستانه لغو کامل قرار داشت