مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 00:052020-08-02سياسي

جزییات درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی


45 نفر از نمایندگان مجلس درخواست مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی به مدت یک سال را با استناد به ماده 193 قانون آیین نامه داخلی مجلس ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، درخواست جمعی از نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی به مدت یک سال به هیئت رییسه مجلس تقدیم شد.

این درخواست توسط مهدی عسگری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تهیه شده و به امضای 45 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متن کامل درخواست مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی به مدت یک سال به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم احتراماً در خصوص طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی که به دلیل ابهام شورای نگهبان مبنی بر مغایرت با اصل 85 قانون اساسی، به مجلس اعاده شده است، با عنایت به ماده 193 آیین نامه داخلی مجلس، تقاضا می شود طرح مذکور به مدت یک سال مسکوت بماند.

از جمله دلایل این درخواست: 1- با توجه به زمان محدود باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم، امکان ایجاد تشکیلات اداری وزارت خانه جدید در سطح کشور به صورت مناسب و منطقی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی

جزییات درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی