مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 02:152020-08-02حوادث

1670هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده بیجار طعمه حریق شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: در آتش سوزی منطقه حفاظت شده شهرستان بیجار طی بررسی های دقیق و تصاویر هوایی یک هزار و 670 هکتار از اراضی این منطقه طعمه حریق شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: در آتش سوزی منطقه حفاظت شده شهرستان بیجار طی بررسی های دقیق و تصاویر هوایی یک هزار و 670 هکتار از اراضی این منطقه طعمه حریق شد.

فریبا رضایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: روزهای گذشته به دلایل نامشخصی آتش سوزی در سطح وسیعی از منطقه حفاظت شده بیجار رخ داد و یک هزار و 670 هکتار دچار حریق شد.

وی افزود: با توجه به حجم آتش سوزی که بیشتر در مراتع در حال پیشرفت بود، این حادثه پس از عملیات طولانی، سخت و نفس گیر مهار شد و برای اطمینان از عدم شعله ور شدن دوباره آتش، منطقه دچار حریق بررسی شده کلیه نیروهای دولتی نظامی و انتظامی در منطقه بسیج و آماده باش بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان، بابیان اینکه در این آتش سوزی پوشش گیاهی، زیستگاه پستانداران، خزندگان، حشرات و لانه پرندگان و جوجه های آنان بیشترین آسیب را دیدند، ذکر کرد: دریکی دو سال اخیر به دلیل بارندگی های زیاد و پوشش گیاهی مناسب منطقه شاهد این چنین آتش سوزی های بوده و خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1670هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده بیجار طعمه حریق شد

1670هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده بیجار طعمه حریق شد