مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 02:152020-08-02اقتصادي

سیمای مبادی ورودی دهدشت در آستانه تحولی بزرگ/تدبیری به رنگ امیدآغاز شد


با آغاز عملیات آسفالت ورودی دهدشت از سمت طولیان تحقق وعده های ساماندهی سیمای آشفته مبادی ورودی دهدشت رنگ و روی امید گرفت.

- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ورودی های شهر دهدشت به خبرنگاارن گفت: بنا داریم امسال بصورت ویژه ورودی های شهر دهدشت را در برنامه کار قرار دهیم.

پژمان نیک اقبالی اضافه کرد: برای ورودی دهدشت ـ چرام 60 میلیارد ریال در دو شهرستان کهگیلویه و چرام به این موضوع اختصاص داده شده است.

نیک اقبالی از اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل ورودی دهدشت ـ سوق خبر داد و گفت: برای ساماندهی این ورودی، هم تا کنون 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

وی ورودی دهدشت - بهبهان را یکی از ورودی های مهم شهرستان کهگیلویه عنوان کرد و افزود: با تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت، ساماندهی ورودی دهدشت از سمت بهبهان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کار ساماندهی و 4 خطه کردن این مسیر هم در دستور کار است و بزودی پیمانکار برای ساخت باند دوم این محور انتخاب و عملیات اجرایی آغاز می شود.

  عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار در بازدید از طرح ساماندهی ورودی دهدشت از سمت طولیان با بیان اینکه این طرح سال ها نیمه کاره رها شده بود گفت: ساماندهی این مسیر از ورودی شهر دهدشت تا سه راهی طولیان تا دو ماه آینده تکمیل و تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمای مبادی ورودی دهدشت در آستانه تحولی بزرگ/تدبیری به رنگ امیدآغاز شد

سیمای مبادی ورودی دهدشت در آستانه تحولی بزرگ/تدبیری به رنگ امیدآغاز شد