مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 02:152020-08-02بين الملل

حذف فیزیکی مخالفان عناصر تحت حمایت آمریکا شدت گرفته است


منابع محلی سوری اعلام کردند که روند ترور شخصیت های مخالف عناصر تحت حمایت آمریکا در حومه دیر الزور و حذف فیزیکی آنها شدت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، به تازگی روند ترور شخصیت های برجسته قبایل مستقر در حومه دیر الزور واقع در شرق سوریه شدت گرفته است به طوریکه شیخ مطشر حمود جدعان الهفل یکی از شیوخ قبیله العکیدات به دست افراد مسلح ناشناس در روستای الحوایج در شرق دیر الزور ترور شد.

منابع قبیله ای در این منطقه اعلام کردند که این شیخ سوری در نزدیکی منطقه ذیبان که کنترل آن به دست عناصر آمریکایی و نیروهای کرد سوریه دموکرات(قسد) است ترور شد.

شیوخ قبیله العکیدات اعلام کرده اند که شیخ الهفل در برابر چشمان عناصر قسد تحت حمایت آمریکا ترور شد و آنها هیچ کاری نکردند.

آنها بیان کردند که مسئولیات کامل این ترورها بر عهده قسد و عناصر باقی مانده از تشکیلات تروریستی داعش بوده و هدف از این اقدامات حذف فیزیکی شخصیت هایی است که با اقدامات قسد و داعش در حومه دیر الزور مخالف هستند.

ساکنان مناطق تحت کنترل عناصر قسد پیش از این نیز با برگزاری تظاهرات اعتراض خود را نسبت به اقدامات آنها نشان داده بودند.

روز گذشته نیز یکی از سناتورهای جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که نیروهای دموکراتیک کُرد سوری توافقی را با یک شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف فیزیکی مخالفان عناصر تحت حمایت آمریکا شدت گرفته است

حذف فیزیکی مخالفان عناصر تحت حمایت آمریکا شدت گرفته است