مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-02اقتصادي

اتحادیه خودمختار مینی بوسرانی/داستان تکراریِ «گزارش کنید، پیگیری می کنیم»


رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی اهمیت مضاعفی دارد اما خبرهایی از تداوم فعالیت مینی بوس ها با تمام ظرفیت و افزایش نرخ کرایه ها به گوش می رسد.

- به کشور صاحبان بسیاری از مشاغل با مشکل مواجه شدند و کسب و کار بعضی ها رونق گرفت در این میان برخی مشاغل که تعطیلی بردار نبودند به جز مدت کوتاهی متوقف نشدند و با کمی تغییرات خودشان را با شرایط تطبیق دادند.

ناوگان حمل و نقل جمعی یکی از فضاهایی بود که به دلیل تجمع افراد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما این رصد رسانه ای تنها به تاکسی رانی و اتوبوس های حمل و نقل درون شهری خلاصه شد و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل برون شهری، به ویژه مینی بوس ها مورد بررسی قرار نگرفت.

اگر چه وزارت بهداشت در کتاب پنجم راهنمای مبارزه گام دوم بیماری کووید 19 که به فاصله گذاری اجتماعی در گروه حمل و نقل اختصاص دارد اما در این شیوه نامه اشاره ای به مینی بوس ها نشده، شاید به این دلیل که تدوین کنندگان این پروتکل ها تصور می کنند مینی بوس های بنز مدل 1350 به تاریخ پیوسته اند، با این وجود اشاره می کند که محدودیت ظرفیت حمل مسافر توسط قطار، هواپیما و اتوبوس به منظور فاصله گذاری مناسب حداقل یک متری اعمال گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه خودمختار مینی بوسرانی/داستان تکراریِ «گزارش کنید، پیگیری می کنیم»

اتحادیه خودمختار مینی بوسرانی/داستان تکراریِ «گزارش کنید، پیگیری می کنیم»